New Year, New Projects - Andreia Coelho Blog

January 04, 2017

"If you undertake projects in mind, never leave for tomorrow"
- Sinelo Caliché



As a new year starts, new things born, and with this, I decided to start a blog. Why? Because I personally like to write. I like to write about almost everything, but most, to write about life, and whats happening with mine. Since I moved to Norway, there are a lot of dear ones in Portugal, that surely are intrigued to learn a little more about Norway and the Norwegians, that's why I will try to speak a little more about it on my blog.
My life is not focused in just one thing, so the blog won't be focused in only one thing either, my life is, working out, photography, going on walks, eating som snacks, being with the family, and so on...So you can wait a little of everything in here, recipes of my favorite snacks, workout tips, photos, and a lot more.
I hope you got a little intrigued by Andreia Coelho Blog and will start following it. :)
Wish you all a happy new year full og good things! 
With love, Andreia Coelho

PT:
Com o começo de um ano novo, novas coisas nascem, e com isso, eu decidi criar um blog. Porquê? Porque pessoalmente eu gosto de escrever, gosto de escrever sobre quase tudo um pouco, mas mais sobre a vida, e o que está a acontecer com a minha. Desde que me mudei para a Noruega, de certeza que há muitos familiares e amigos em Portugal que estão intrigados em aprender um pouco mais sobre a Noruega e os Noruegueses, e por isso eu vou tentar incluir um pouco disso no meu blog..
A minha vida não é só focada numa coisa, então o blog não vai ser apenas só focado numa coisa também, a minha vida é, treinar, fotografia, ir passear, comer uns petiscos, estar com a família, e por aí a diante...Então vocês podem esperar um pouco de tudo aqui, receitas dos meus snacks preferidos, dicas para treinar, fotos, e muito mais.
Espero que tenham ficado um pouco intrigados sobre o meu blog, e que comecem a seguir :)
Desejo-vos um feliz ano novo cheio de coisas boas!
Com amor, Andreia Coelho

You Might Also Like

0 comments